Hijo!
Dziś odblokowałam tego DuDa :) Już na początku 15 lvl (dzisiaj wbiłam) pojawiło się zadanko u Elizabeth. Szybko mnie poinstruowała i sama nie wiem kiedy znalazłam się w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. :)
Byłam na zwiedzaniu i znalazłam Drogę Popiołów. Na próżno próbowałam się tam dostać.
Przebierałam kopycikami i przemierzałam Zamarznięte Jezioro, ale była tylko woda i lód...
Czasem to się tak ślizgałam, że lądowałam na drugim końcu jeziora xD
Po drodze znalazłam gejzery .
Mi tam te gejzery przypominają koła na olimpiadzie xD
Może o to chodzi. A kto tych moderatorów i programistów wie.
Hahahah.
No i tak zwiedzałam i tuptałam. Muszę tylko ogarnąć jak wrzucić filmik z Bandicama - to pojawi się filmik ze spacerków w DuDzie ..
A JUTTROO....
Będzie ściganie jakiegoś jeźdźca mrocznego w GhV. Brr. Już nie mogę się doczekać. Nagram filmik i wrzucę ( jak ogarnę!!).. Trzymajcie kciuki.
Lia.







Brak komentarzy:
Prześlij komentarz